Veliki nos ne voli autoritet

Osoba sa velikim nosom mrzi naredbe, odnosno vole sami sebi biti šefovi. Nisu za male zadatke, skloniji su tome da daju veći doprinos. Vole da se takmiče. Brzo im dosade zadaci u kojima se sve svodi na ponavljanje, ne vole da ih se svede na nekoga ko samo udara pečat.

PROČITAJTE LJUDE

reklame

Mali nos odaje ljubav prema rutini

Osoba s malim nosem nema problema u poslu koji se svodi na ponavljanje i sistematski rad. Možete ih pronaći među tajnicama, ili u administraciji i u sličnim zanimanjima gde je rutina vrlo važna. Ako treba nekoga na koga se možete osloniti da će obaviti sve one “dosadne” poslove koji vas umaraju, osobe s malim nosom su idealne.

Grbav nos karakter je onih koji preteruju

Kad nekoga gledate sa strane i izgleda vam kao da ima kljun orla umesto nosa, prepoznat ćete sve osobine osobe sa velikim nosom, ali naglašene. Takva se osoba voli da se oseća važnom, pa mu iskažete poštovanje kako bi se oseća važno.

Konkavan nos sa okruglim vrhom otkriva pomagača

Ima prirodnu sklonost da pomaže drugima i verovatno je član neke humanitarne organiacije. Kada nekome pomogne, oseća veliko zadovoljstvo. Takva će osoba s vremena na vreme preuzeti brige i probleme svojih prijatelja da bi im omogućila da se malo odmore. To su ljudi na koje se uvek možete osloniti.

Okrugao nos karakter je radoznalosti

Okrugao nos odaje znatiželjnu osobu. Voli da zna sve o svemu, možda će vas mnogo ispitivati, pogotovo ako u suprotnom ne zna mnogo o vama. Nastojte da se ne oseća kao da nešto krijete od nje, jer se oseća neprijatno. Često je teško naći način da zadržite neke privatne stvari za sebe, odnosno u takvim situacijama možete imati problema u odnosu.

Nos zakrivljen prema gore skriva povodljivca

Osoba sa ovakvim nosom veruje svemu i svakome. Lako pada pod uticaj reklama i sve joj se može prodati. Ponekad deluju naivno kao deca, uopšte nisu skeptični i zato su česte žrtve prevare. Začudiće se ako ih upozorite na to da neka stvar iz reklame koju su videli ima i negativne strane, ili da im nije potrebna.

Nos zakrivljen prema dole ima skeptik

Ne veruju ničem novom, za sve im trebaju dokazi. Možete ih prepoznati tako što u pekari ispipaju svaki hleb, ili otvaraju sve šampone da bi proverili miris. Ako sarađujete sa tom osobom, ili joj nešto treba prodati, udaviće vas s pitanjima o tome dok god ne bude 200 odsto uverena u to da joj to treba.

loading...