Opasni momci padaju na ovakve žene
Opasni momci padaju na ovakve žene

Opasni momci padaju na ovakve žene: Da li u mozgu mora da se desi težak „kvrc” da bi neka devojka bila sa kriminalcem (čija je likvidacija, eto, isto što i atentat na premijera) ili je dovoljan samo dobar puder koji prikriva modrice po licu i ističe nove „guči” cipele.

 

Momak koji u ranom dobu odluči da se bavi unosnim, ali stresnim poslom koji podrazumeva otimačinu, iznudu ili prodaju droge može sa sigurnošću da računa na jednu stvar – da će biti dovoljno devojaka koje će stati u red kako bi se domogle njegovog novca i naklonosti.

reklame

U Srbiji je u toku devedesetih godina došlo do procvata kriminalnog preduzetništva, a mnoge supruge su postale slavne gotovo kao i njihovi muževi, koji su mahom završavali svoje karijere u zatvoru ili u sačekušama. Međutim, izgleda da odgovor na pitanje: „Šta je to u ženskom biću što ga tera da živi kao u krimiću?” nije toliko novo i zanimljivo je za obradu – dovoljno je pogledati filmove koje opisuju život i priključenija mafijaša, kao što je serijal „Kum”, ili novije verzije saga o porodici mafijaša, kao što je serija „Sopranovi”, do remek-dela kao što su „Dobri momci” Martina Skorsezea.

Štaviše, scena iz filma „Dobri momci” možda najbolje ilustruje odnos mafijaš – verna supruga. Karen, supruga kriminalca Henrija Hila, izbezumljena od ljubomore uperi pištolj u njega nakon što je saznala da je on vara i čak plaća stan svojoj ljubavnici. Kasnije priznaje da nikada ne bi mogla da mu učini zlo jer ga voli. I ostaje sa njim do kraja, praštajući mu sve, pa i povremene vaspitne šamare i silne prevare.

Tek, ono što su Amerikanci samo gledali u režiji Frensisa Forda Kopole i Skorsezea, mi smo mogli da posmatramo praktično uživo – od svadbe veka (ili beše decenije?) Svetlane Ražnatović, koja je ostvarila devojački san da se uda „za komandanta”, preko Jelene Karleuše i Zorana Davidovića Ćande, do Mileta Lukovića Kuma i Dušana Spasojevića Šiptara, te njihovih supruga Maje i Tatjane.

Kum i Šiptar su poginuli u akciji „Sablja” posle ubistva Zorana Đinđića, što je još jednom bio dobar povod da se njihove udovice pojave u medijima – Maja i Tatjana su tužile državu zbog pomalo prenagljenog rušenja kuće u Šilerovoj, što je ovu mafijašku sagu dovelo do naučne fantastike, jer čak ni u najbrutalnijim filmovima holivudske produkcije nije zabeleženo da su žene poznatih kriminalaca tražile pravdu na sudu zbog bespravnog rušenja i „pljačkanja imovine”, kako je formulisano u njihovoj tužbi. Osim ako i samo supruge ubijenih Šiptara i Kuma nisu vrlo ozbiljno i promućurno ulagale u budućnost, koja i u najvećim banana-državama ne može da se završi drugačije osim tragično. Bar za muževe.

(nastavak na sledećoj strani)

loading...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.