Društvena klima pogoduje razvoju ovog fenomena. Nezaposlenost je prisutna, cene rastu, a uticaj društvenih mreža i Big Brothera je zarazan, mnoge devojke žele biti u koži dokonih bogatašica koje ne moraju ništa da rade.

Influenseri su popularna kategorija i mnogo bolja varijanta nego klasično zapošljavanje, ali mnogima sledi bolno otrežnjenje kad vide da takav biznis nije sigurna opcija.

reklame

Jedna italijanska influenserka je zaradila veliku sumu novca na Instagramu, ali kad joj je račun ugašen obratila se policiji smatrajući to zločinom.

Naime, sve je potrošila u Gucci prodavnici, i kako onda preživeti? Verovatno trenutno traži bogatog sponzora.

Muškarci koji traže ozbiljnu vezu su u strahu od sponzoruša, pogotovo ako su imućni. Naravno, rado bi sa njima imali avanture ili kratke staze, ali ako takva zasedne na njihov novčanik, situacija je ozbiljna. Znači, ona neće ništa raditi a ti ćeš je ceo život finansirati?

Kako prepoznati sponzorušu?

Ona ne želi ništa da radi. Izbegavaće svaku vrstu posla jer je čini umornom i bolesnom. Ako je želite zaposliti u kancelariji, smetaće joj prašina. Neće hteti rano da ustane jer joj manjak sna stvara podočnjake.

Tražiće da joj kupuješ skupe stvari. Ako njena odeća nije marka, onda si gubitnik koji joj to ne može priuštiti.

Ako joj nađeš posao i ona čak i pristane da radi, odustaće nakon par nedelja. Posao nije za nju, ona bi radije provodila vreme sa prijateljicama i lakirala nokte.

Ako ne pristaneš na velike troškove koje ona traži, onda će te emocionalno ucenjivati. Ne voliš je, nisi čovek za nju.

Ako izgubiš posao ili ne zarađuješ više kao pre, ostaviće te zbog nekog sa dubljim džepovima.

One ne plaču zbog slomljenog srca već zbog propuštenih prilika, jače konkurencije ili lošeg ulaganja: Kako su starlete i sponzoruše postale idoli tinejdžerki?
One ne plaču zbog slomljenog srca već zbog propuštenih prilika, jače konkurencije ili lošeg ulaganja: Kako su starlete i sponzoruše postale idoli tinejdžerki?

Sponzoruša nije osoba koja plače zbog slomljenog srca. Ona plače zbog propuštenih prilika, jače konkurencije ili lošeg ulaganja.

Tinejdžerke kojima je uzor Kim Kardashian će reći da je ona poslovna žena koja je uspela, ali da nije bilo njenog porno snimka koji je preplavio Internet i danas bi slagala ormar i birala odeću za Paris Hilton.

„Zašto ne bih i ja tako uspela? I ja bi htela da vidim egzotične destinacije, da se lepo oblačim i budem popularna!“

Tako će razmišljati potencijalne sponzoruše mereći kandidate koji bi bili podobni za njene ciljeve.

Problem kod trke sponzoruša jeste njihova velika konkurencija, jer čim dođe mlađa i bolja verzija, čim silikoni i implantati popuste, dolazi tvoj krah. Ako si izabrala muža radi novca, a on tebe radi izgleda, to je logičan sled događaja.

Zar je to stvarno merilo uspeha, pretvaranje žena u materijal s rokom trajanja? Borba za emancipaciju tako ispada kao predstava gde su žene htele pravo glasa, a na kraju to odbacile da bi bile pratnja nekog bogatog sponzora.

loading...