One ne plaču zbog slomljenog srca već zbog propuštenih prilika, jače konkurencije ili lošeg ulaganja: Kako su starlete i sponzoruše postale idoli tinejdžerki?
One ne plaču zbog slomljenog srca već zbog propuštenih prilika, jače konkurencije ili lošeg ulaganja: Kako su starlete i sponzoruše postale idoli tinejdžerki?

Poslednjih godina svedoci smo totalnog kraha svih moralnih vrednosti u društvu. Osobe sumnjive prošlosti, ograničenih intelektualnih sposobnosti, bez bilo kakvih ljudskih i drugih kvaliteta dobijaju prostor u medijima i predstavljaju su kao uzor omladini. Sponzoruše su samo jedna od pojava koje je iznedrila tranzicija na Balkanu, a baš o njima je pisala blogerka Večernjeg Kristina Gallo.

Njen tekst prenosimo u celosti.

Da li ste nekada sanjale o danu bez ikakvih obaveza, o spremačici koja čisti kuću i kuva, a vi bezbrižno spavate dokle god želite? Onda ustanete, popijete kafu, doručkujete i stavite par fotki na Instagram gde izbeljujete zube, šminkate se i oblačite u dizajnerske marke?

reklame

Sve ovo će vam omogućiti čovek koji radi za vas i donosi ogromne količine novca, dok vi treba da odradite beauty sleep da biste bili lepi za njega, jer ste vi njegov trofej?

Jednom sam komentarisala jednu domaću starletu kojoj se nepotrebno posvećuje medijski prostor. Na moj komentar odgovorila je mlada devojka:“Ali zamisli da možeš da hodaš ulicom i kupiš šta god poželiš u Londonu, Parizu i New Yorku, jer imaš gomilu love? Pa, ona to može, ona je uspela. “

Nisam bila previše iznenađena odgovorom, jer u doba Kim Kardashian i Kylie Jenner sve više mladih devojaka doživljava sponzoruše i starlete kao životne uzore.

Nađi nekog ko će te finansirati i ne moraš raditi osmosatno radno vreme, ne moraš štedeti ni na čemu i tvoj život je osiguran a da nisi prstom maknula.

Umesto snova o princu na belom konju koji je zastareo, mnoge devojke sanjaju o Sugar Daddyju, starijem muškarcu koji će platiti ogromne količine novca da bi zbrinuo svoju princezu.

Nije mali broj internetskih oglasa gde devojke prodaju nevinost za određenu sumu novaca ili gde se hvale dizajnerskim krpicama koje su dobile zato što su unovčile svoj izgled i prodale se pravom kupcu.

One ne plaču zbog slomljenog srca već zbog propuštenih prilika, jače konkurencije ili lošeg ulaganja: Kako su starlete i sponzoruše postale idoli tinejdžerki?
One ne plaču zbog slomljenog srca već zbog propuštenih prilika, jače konkurencije ili lošeg ulaganja: Kako su starlete i sponzoruše postale idoli tinejdžerki?

Ko je sponzoruša?

Jednostavna definicija bi bila: lepa i privlačna žena koja je u lovu na bogatog muža. Iako na prvi pogled izgleda kao jednostavan zadatak za rešavanje životne egzistencije, konkurencija je velika i ostvarenje ovog cilja nije lako.

Kako upecati bogatog muža? Koji se uslovi traže na ovom „konkursu“?

Jako dobar fizički izgled. Ako je potrebno, posegnuti i za plastičnim operacijama, jer ti sebe predstavljaš kao proizvod savršenog dizajna.

Biti na pravom mestu u pravo vreme. Ako devojka traži fudbalera, treba biti tamo gde se oni okupljaju, obično u određenim noćnim klubovima.

Ako traži preduzetnika, bilo bi dobro da ima prijateljicu koja je može uvesti u poslovne krugove.

Raspitati se, je li dotični slobodan ili u klimavoj vezi, i uleteti u pravo vreme.

Kontrola emocija. Ne slušaš srce, nego instinkt. On ti se ne mora sviđati, ali se uklapa u tvoje planove.

Dobar želudac. Pa ako se udaješ radi novca, tvoj princ ne mora biti lepotan. Zapravo je možda i žaba kao Bernie Ecclestone ili Flavio Briatore, ali ovisno o broju nula na njegovom računu, prolepšaće se i tvoja vizija njega.

Nije potrebno da budeš obrazovana, naprotiv. Bolje je da znaš da ćutiš i slušaš svog izabranika, jer on je faca i ti si samo njegova pratnja.

Nauči da se smeškaš. Tvom bogatom mužu treba srećno lice koje će predstaviti javnosti. Ne budi inatljiva i namrgođena.

loading...