Korisni saveti za seksi noge bez celulita
Korisni saveti za seksi noge bez celulita

Korisni saveti za seksi noge bez celulita: Nanošenje hidratantnih krema nakon svakog tuširanja, čišćenje pilingom i krema za samopotamljivanje recept su za zavodljive noge bez mana.

 

Čak i ako upotrebljavate najbolje hidratantne kreme i losione, noge neće biti lepe ako barem jedanput nedeljno ne uradite temeljan piling. Tad upotrebite gel za tuširanje koji je ujedno i piling, a gel će imati najbolji učinak ako ga nanosite posebnim rukavicama za masažu kože. Možete uraditi i domaći piling za uklanjanje odumrlih ćelija kože.

Korisni saveti za seksi noge bez celulita
Korisni saveti za seksi noge bez celulita
reklame

Pomešajte nekoliko kašika krupne soli i zobenih pahuljica s maslinovim uljem i tečnim sapunom. Tom smesom nežno izmasirajte noge, ostavite nekoliko minuta pa isperite toplom vodom. Koža će biti sjajnija i zategnutija, ali tek tad sledi sledeći korak – depilacija. Budući da svaka koža reaguje drugačije na različite vrste depilacije, najbolje ih je isprobati nekoliko pa onda sami odlučiti koja vam najviše odgovara. Ipak, najučestalije uklanjanje dlačica je britvicom. Ako vam je ponestalo gela za brijanje, slobodno možete upotrebiti i partnerov jer imaju vrlo sličan sastav.

Pri odabiru krema za depilaciju najbolje odabrati one s aloe verom jer ona posebno neguje i vlaži kožu. Vrlo je važno nakon bilo koje vrste depilacije naneti hidratantnu kremu, ali bilo bi dobro i nakon svakog tuširanja hidratizirati celo telo. Za savršen izgled nogu ne zaboravite ni na stopala, koje će omekšati i običan vazelin.

Korisni saveti za seksi noge bez celulita
Korisni saveti za seksi noge bez celulita

Zaboravite na cigarete ako ne želite celulit

Umesto da se pouzdate u “čudotvorne” kreme protiv celulita, radije promenite ishranu. Za noge bez “narandžine kore” izbegavajte suhomesnate proizvode, jako slatka i slana jela, alkohol, kafu i gazirana pića. Puno bolji izbor su sveže voće, povrće i riba. Cigarete takođe utiču na pojavu celulita.

Prošetaj ako ne stigneš vežbati

Samo uz 15 minuta brzog hodanja ili trčanja svakog dana, i to najbolje na neravnom terenu, noge će postati lepše i čvršće. Preskakanje kanapa takođe je sjajna vežba za noge, guzu i bokove, a kad god možete, umesto liftom radije idite stepenicama.

(nastavak na sledećoj strani)

loading...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.