Kada ti riba ovako skuva kafu, znaj da je besna. Ovako se svete žene izneverenih očekivanja!

Ne, nije stvarno pogrešila, namerno ti ovo radi. Ovu taktiku najčešće nesvesno koriste žene koje osećaju da nemaju dovoljno moći u vezi i da ne mogu otvoreno da iskažu svoje frustracije.

Jedni se svete partneru tako što ga ignorišu, drugi ga prave ljubomornim, a treći mu u supermarketu kupe pogrešan proizvod. I to ne bilo koji. Opasni igrači će napakostiti partneru tako što će mu kupiti čokoladu, ali izabraće proizvođača kog njihov partner ne voli. Ili će ti skuvati kafu bez šećera, iako dobro znaju da njihova “srodna duša” uživa u zaslađenoj verziji. Ovu taktiku najčešće nesvesno koriste žene koje osećaju da nemaju dovoljno moći u vezi i da ne mogu otvoreno da iskažu svoje frustracije.

U studiji objavljenoj u “Magazinu potrošačke psihologije” učestvovalo je 300 ljudi. Prvo je ispitivano koliko se njihovo mišljenje ceni u vezi, a zatim su odgovarali na pitanja koje brendove njihov partner najviše voli u šest kategorija, od obuće, preko paste za zube, do kafe. Zatim su prevareni tako što im je rečeno da učestvuju u vizuelnom testu koji se tiče slova, a zapravo je mereno da li su povezivali partnerovo ime sa rečima koje iskazuju frustraciju, tugu ili neutralne emocije. I na kraju, ispitanici su izabrali svoje omiljene brendove u istih šest kategorija.

reklame

Ljudi koji su imali malo moći u vezi i osećali frustraciju prema drugoj strani radije su birali brendove suprotne od partnerovih. U marketingu, ovaj princip je poznat kao izbor suprotnog brenda i još jedan je dokaz u prilog tezi da nismo uvek racionalni prilikom kupovine.

novosti.rs

loading...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.