Studija koju je napravila kompanija za klađenje “Ladbrokes” utvrdila je da muškarci mogu da drže pažnju najviše 6 minuta kada im žena nešto objašnjava.
Problem je u tome što ne mogu da se fokusiraju na ono što ih ne zanima, pokazalo je istraživanje u kojem je učestvovalo 2.000 muškaraca. Kada razgovaraju o sportu, automobilima ili politici sa prijatelljima, mogu da budu koncentrisani na razgovor čitavih 15 minuta, dakle tri puta duže.
Što se tiče tema koje ih BAŠ ne zanimaju, kao što je šoping ili moda, muškarci ne mogu da izdrže da slušaju ni ceo minut. Potpuno se isključuju kada počne razgovor o odeći, poznatim ličnostima, ljudima koje ne poznaju, emotivnim vezama drugih ljudi, horoskopu, osećanjima i dijeti. Takođe, pažnja im je na nuli kada menjaju tv kanale, igraju igrice ili gledaju utakmicu.
Sa druge strane, žene mogu nadugačko da razgovaraju o muško-ženskim odnosima, a isključuju se na teme o sportu. One naslućuju da ih muškarci, pogotovo partneri, ne slušaju, pa ih često zapitkuju o onome što su im pričale. Trećina od 2.000 ispitanih žena je reklo da su svesne da ih muškarci ne slušaju (vide po izrazu lica), ali im ne smeta, jer žele da “izbace” neke misli iz svog sistema.
pressonline.rs