muške sponzoruše, Juri samo device, pucanje himena ga najviše pali!

Da li je pripadnicima jačeg pola važan novac u izboru partnerke? Ovakvi momci itekako postoje, samo su manje upadljivi od koleginica po “zanatu”. Ljubavni plen vrebaju na “Fejsbuku”, gde traže dokaze bogatstva.

On je doteran, harizmatičan, zgodan. Pažljiv i brižan, ali muževan. Zna šta da kaže i kad da ćuti. Na manirima mu mogu pozavideti i britanski džentlmeni. Zvuči kao savršen muškarac? I jeste. Osim jedne falinke. Zabavlja se isključivo sa imućnim damama.

Etiketa sponzoruše oduvek je bila rezervisana za pripadnice lepšeg pola. Za muškarca koji je u vezi sa ženom zbog njenog novca ne postoji čak ni reč u našem jeziku. To, ipak, ne znači da ovaj dasa ne postoji, samo je manje upadljiv od koleginice po “zanatu”.

reklame

Muškaraca u potrazi za bogatim plenom nema tako malo. Šetaju ih Madona, Britni Spirs i Dženifer Lopez, ali i mnoge bogate doktorke, advokatice, bankarke, naslednice. Kod nas nisu toliko prisutni s obzirom na tešku ekonomsku situaciju (iako znamo priču o Vasi Ladačkom), ali iz godine u godinu sve ih je više, što potvrđuju iskustva sa internet foruma.

– Bila sam žrtva pokušaja jednog takvog koji je želeo da se “uvali” u stan, da koristi auto, ali kad je video da od toga nema ništa, ostavio me je zbog devojke koja je bila voljna da mu pruži sve to. Još jedan primer je moj drug iz detinjstva. Krajnje je simptomatično da mu je svaka devojka veoma imućna, vozi skupa kola, koja on u jednom momentu preuzme, izvodi ga na fensi mesta, a on za to vreme samo fenomenalno izgleda. Dakle, možda nisu toliko upadljivi, ali ih svakako ima – piše jedna Jelena.

Sa tim se slaže i naš sagovornik, psihoterapeut i pisac “Fejsbuk predatora” Marko Braković.

– Svakako da ovakvih pojava ima više nego što ljudi misle, ali i dalje se trend nije značajno promenio i ženama je sigurnost i izvesnost koju situiran muškarac nudi, ipak važnija nego što je to pripadnicima suprotnog pola. I jednima i drugima, ipak, preživljavanje je prioritet. Muškarac i žena koji se odluče da budu sa nekim u vezi zbog novca i izostanka potrebe da sami privređuju, imaju malo razlika kad je reč o strategiji dolaženja do cilja – primećuje Braković.

Strategija u slučaju muških sponozoruša je sledeća: aktivni su na sajtovima za upoznavanje i Fejsbuku, gde vrebaju prilike tražeći dokaze bogatstva, poput fotografija na kojima se vide skupoceni automobili, stanovi. Za razliku od žigola, koji naplaćuje seksualne usluge, “sponzoruše” više vole skupe poklone, egzotična putovanja i izlaske na mesta gde mogu da se osećaju kao deo džet-seta. I ona u ovom poslovnom aranžmanu dobija – pratnju na društvenim događajima, paravan za porodicu što se još nije skrasila, neretko i zavist drugarica. Jer, muška sponzoruša ne može da bude bilo ko. Savetnik za veze Ešli Lem poručuje muškarcima da na putu kojim se ređe ide obrate pažnju na nekoliko ključnih stvari.

– Vaš izgled jeste veoma važan. Ali, nije jedini. Nije sve ni u veličini „alatke“. Presudna je komunikacija. Ona ima moć i sve što joj treba, pa morate naučiti da razgovarate sa njom onako kako nijedan drugi momak ne može. Da je zabavljate i zasmejavate. Da se naučite samokontroli i nikad se ne ljutite na nju. Da pucate od samopouzdanja. I da joj pružite ono što traži – kaže savetnik za veze Ešli Lem.

U ovom poslednjem je ključ. Pametan muškarac će znati da proceni šta ženi treba. Jedna želi uglađenog partnera koji klima glavom, druga obrazovanog tipa sa kojim može da razgovara, treća zgodnog frajera koji će joj pomoći da zadivi okolinu. I dok se neki muškarci zadovoljavaju kratkoročnim uživanjima, drugi razmišljaju na duže staze. Nedavno britansko istraživanje pokazalo je da je više od polovine pripadnika jačeg pola spremno da se oženi zbog novca. Ne tako davno, miraz je bio uslov da bi muškarac oženio neku ženu.

– Nisam nimalo iznenađen tim podatkom. Živimo u društvu u kom novac postaje jedina ideologija, a postavlja se razumno i vrlo argumentovano pitanje: da li je ikada i bilo drugačije? Opet, Srbija, kao i svako patrijarhalno, ali i matrijarhalno društvo, teško prihvata promene. Ljudi se trude da održe vrednosti tradicionalne porodice, nacije ili države, ali bojim se da te stvari neće imati svoje mesto u budućnosti koja nas čeka. Muškarac je danas opterećen da brani vrednosti koje nosi iz kuće, a istovremeno zna da više nemaju značaj, a žene se teško bore sa emancipacijom koja ih je samo dodatno opteretila. Ljudsko udruživanje zarad potomstva, seksa ili dubljih emocija neće nestati, ali će svakako izmeniti formu – zaključuje Braković.

novosti.rs

loading...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.