NJEGOVE poruke

Sajt “Match.com” uradio je anketu u kojoj je učestvovalo 5.600 ljudi. Cilj ankete bio je da se vidi šta smajlići u porukama koje šaljemo otkrivaju o našem seksualnom životu.

Prema rezultatima, oko 40 odsto onih koji o seksu misle više puta dnevno, češće koriste emotikone u porukama, dok oni kojima seks samo povremeno prođe kroz glavu, tek ponekad smeste smajlića u svoju poruku.

muvanje

reklame

Ljudi koji potiskuju svoje seksualne želje vrlo retko koriste emotkone. Istraživanje je pokazalo da je 54 odsto korisnika smajlića imalo seks 2014. godine, u poređenju sa 34 odsto onih koji ih ne koriste.

Korisnici su najčešće koristili smajli koji namiguje, a u stopu ga prate standarni smajli i smajli koji ljubi. U koju grupu vi spadate?

kurir.rs

loading...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.