U današnje vreme jedna osoba u proseku provede oko deset sati dnevno prateći medije. Za to vreme oni pogledaju više od 5.000 marketinških poruka, a dnevno pogledaju u svoj mobilni telefon i preko 40 puta.
Sve ovo ukazuje na činjenicu da je internet zatrpan bullshit sadržajem. Kao da to nije dovoljno, i Facebook je promenio svoja cenjena pravila, pa je stranicama i pojedincima sve teže da dođu do svoje publike.
Čak i do onih ljudi koji rado lajkuju i čitaju vađ sadržaj. Vaše postove vidi sve manje ljudi. Najnoviji podaci svedoče o tome da samo 3 odsto vaših objava ima bilo kakav reach (doseg do ciljne publike), pa na kraju i efekat uopšte.
Kompanija Shareablee je objavbila da imate najbolje šanse da vas primete ako u vaš status postavite video, dakle direktno u status uploadujete klip (ne važi za linkove sa Youtube i sl. već samo upload) i još platite boost post za njega.
Naravno, ni sam boost neće odraditi posao u meri u kojoj bi se moglo očekivati, ukoliko loše targetirate ciljnu grupu, ili imate stranicu sa malo fanova. Takođe, ako je tim programera Fejsbuka u trenutku vaše objave rešio da implementira neka poboljšanja, dakle dok su radovi u toku, vaše objave najverovatnije neće videti ni pomenutih 3% vaše publike.
Elem, količina video sadržaja poznatih brendova povećala se za 98 posto, a angažman korisnika sa videima povećan je za 163 posto u odnosu na prethodnu godinu. To vam samo govori da je ovaj trend neophodno ispratiti i koristiti ove marketinške trikove, dok se svevišnji Fejs ne doseti da nam i tu zavrne slavinu.
Ono što nas neminovno čeka u danima koji nailaze je prelazak sve većeg broja korisnika na mobilne uređaje, mobilne telefone i tablete, tako da treba trazmišljati i o izledu vaših objava i na ovim platformama.
U ovoj postavci stvari svakako će problem prestavljati i činjenica da će publika radije konzumirati video sadržaj dok su povezani na wifi nego kada su, na primer u autobusu i koriste data plan (troše kredit za internet).
izvor: dominomagazin.com / besnopile.rs