Društvena mreža je dodala pet novih opcija uz originalni lajk, koje ljudima omogućavaju da iskažu nove emocije kao što su “ljubav”, “vau”, “haha”, “tuga” i “bes” kada vide neki post.
Međutim, Fejsbuk je objavio da će svaki od novih lajkova tretirati na isti način kada je u pitanju prikazivanje oglasa i postova korisnicima.
To znači da će reakcije kao “bes” i “ljubav” biti tretirane kao identična interakcija sa nekom objavom i samim tim će Fejsbukov algoritam te postove više prikazivati drugima.
Uprkos tome što bi većina korisnika očekivala da postovi na koje su odreagovali negativno budu manje vidljivi, šanse su da će se oni ponovo pojavljivati s obzirom na to da algoritam favorizuje postove koji imaju veći broj interakcija.
Međutim, Fejsbuk tvrdi da mu je potrebno dodatno vreme da svoj algoritam prilagodi ovim promenama.
Interakcija korisnika sa nekom objavom ili oglasom određuje šta će se pojavljivati na vašem nalogu.
To znači da oglašivači neće moći da targetiraju svoje oglase na osnovu reakcije korisnika, pa se može desiti da u budućnosti vidite veliki broj oglasa ili tekstova na koje ste negativno reagovali.