Nećemo da budemo sponzoruše
Nećemo da budemo sponzoruše

Nećemo da budemo sponzoruše i starlete: Mada je tržište preplavljeno raznim savetima koji, navodno, treba da prosvetle ženu, i objasne joj gde toliko greši, pa nije negovana, pa je zbog toga vara muž, i tako dalje, moram da priznam da sam ja lično jako nezadovoljna ponudom.

 

Razloga je mnogo. Dnevno „zateknem“ makar dva teksta u novinama, ženskim časopisima na temu „Kako osvojiti/zadržati/ispeglati/očistiti muškarca“, „Kako voditi ljubav kao porno zvezda“, „Kako u 24h da budete uspešne poslovne žene, domaćice, kuvarice, dobre majke, lepotice sa naslovne strane, najbolja prijateljica i tetka, organizator i planer, i na kraju dana mu priuštite vrhunski seks“, i još gomila sličnih, malo nerealnih tekstova. Zapravo, malo više, ali da ne detaljišem dalje, razume se poenta.

reklame
Nećemo da budemo sponzoruše
Nećemo da budemo sponzoruše

Ono što bih ja istakla je da žena ne mora ništa. Ne mora da bude uslovljena nikako, nikada, nigde. Neće je muškarac manje voleti ako nije svakog dana našminkana kao top model, i ako nije u štiklama od petnaest cenitmetara danju i noću. „Kako da izgledate kao Hajdi Klum?“ – halo, nemamo svi tu ambiciju da izgledamo kao određena osoba. Svako je individua za sebe, uostalom, u različitostima je lepota.

Dokle više?

Ne mogu da prestanem da se pitam dokle ćemo više da budemo primorani od strane medija da budemo u istom kalupu. Naravno, izuzetaka uvek ima, to se podrazumeva, tako da pričam isključivo o većini. Zašto ako, recimo, uzmemo u ruke novine, ne možemo da nađemo tekst namenjen muškarcima “Kako da ostanete lepi i vitki i posle 20 godina braka?”, “Kako da svoju suprugu svakim danom učinite srećnijom i zadovoljnijom?”, “Kako da izgledate kao njen omiljeni holivudski glumac?” i tako dalje. Pošto smo za žene navikli da trpe ovakve “savete” stalno, kada obrnemo situaciju , tačnije, krenemo isto tako da savetujemo muškarce, vidimo koliko su ti saveti najblaže rečeno, hm, čudni.

Nećemo da budemo sponzoruše
Nećemo da budemo sponzoruše

Zašto te volim?

Svako bi trebalo da se potrudi da “izvuče” maksimum od svog izgleda i života uopšte, to je činjenica koju niko ne može osporiti.Ali plasirati svakodnevno informacije kako je to preduslov svega, postaje bolesno.

Naravno, sve se ovo radi vrlo indirektno, tako da na primer devojčice od 15 godina neće videti nikakav problem u tim tekstovima, već će shvatiti poentu – bitno je samo da budeš lepa, i svi problemi u životu će biti rešen. Žene uglavnom već od srednjih dvadesetih godina počinju da razmišljaju malo dublje, i to je uglavnom period kada te dobronamerne savete ni ne čitaju, već, ako i kupe taj ženski magazin, to će biti zbog saveta o frizurama, šminkanju, eventualno tračevima, i garderobi.

(nastavak na sledećoj strani)

loading...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.