Muške fraze koje samo žena može ovako da shvati: Žene imaju “filter” – deo mozga koji obrađuje ono što im muškarac kaže tako što činjenice izvrne i zatim izazove burnu reakciju. Dok god ne pronađemo način da ga isključimo, crno nam se piše u ljubavi.
Da bismo bliže objasnili, navešćemo osam problema u komunikaciji koji su najčešći u vezama, bez obzira u kojoj ste fazi zabavljanja.
ŠTA ON KAŽE: “Žao mi je što se tako osećaš.”
ONO ŠTO ČUJETE: “Ponašaš se kao psiho”.
ŠTA MISLI: “Ja zaista samo želim da završim sa ovom svađom “.
Žene vole da istresu stvari na čistinu, pretresajući problem od početka do kraja u jednoj “uradi sama” terapijskoj sesiji. Momci, s druge strane, mnogo češće koriste instinkt kada su sukobi u pitanju – naročito ako ne razumeju u potpunosti zašto ste tako uznemirene.
ŠTA ON KAŽE: “Ako osećaš da te ne plaćaju dovoljno, traži povišicu”.
ONO ŠTO ČUJETE: “Vaši problemi su tako jednostavni – sredi to već jednom! ”
ŠTA MISLI: “Muči te posao? Dozvoli da ti pomognem!”
Istina je da su muškarci skloni da sebe vide kao osobu koja rešava probleme u vezi, pa se ženama ponekad čini da su ponekad snishodljivi kada pokušavaju da pronađu najbolji način da im pomognu.
ŠTA ON KAŽE: “Mmmmm… da. U pravu si. Aha…”
ONO ŠTO ČUJETE: “Stvarno me ne zanima to što pričaš.”
ŠTA MISLI: “Želim da čujem šta želiš da kažeš, ali već deset minuta melješ a još nema poente.”
Muškarci ne obrađuju informacije tako što diplomatski razvodne priču kao žene (zapravo, žene izgovore tri puta više reči dnevno u odnosu na muškarce), pa ako pokušate da sa njim razgovarate kao sa drugaricama, vi ste u problemu. Budite kratki, jasni i brže ćete dobiti odgovor.
Odvratne male ženske stvari: Ovo neće uraditi pred svojim muškarcem taman da je smak sveta
ŠTA ON KAŽE: “Nisam ti rekao o otpuštanjima?”
ONO ŠTO ČUJETE: “Moj posao je u opasnosti, ali ne verujem da bi mogla da odreaguješ bez panike, pa nisam hteo da ti kažem.”
ŠTA MISLI: “Nisam želeo da te brinem.”
Ne uzimajte njegovu “zaboravnost” za zlo i ne reagujte previše lično. Većina muškaraca ne voli da reklamira svoje strahove i stvari i situacije koje bi drugi mogli da vide kao njihove slabosti – a posebno ne vole kada to rade osobe za koje oni smatraju da bi sami trebalo da iz zaštite (kao što je, na prvom mestu, devojka ili žena).