Žene koje privlače muškarce na duže staze znaju šta žele, ali se neće poniziti da bi to dobile. Istovremeno su ženstvene, ljupke, ali i nepokolebljive iznutra, tvrdi Šeri. Takva žena ne koristi muškarce jer igra pošteno. Međutim, ona ima nešto što fina devojka nema a to je prisustvo duha jer nije opčinjena romantičnim fantazijama. Ona je u stanju da ostane pribrana i kad je pod pritiskom, dok „suviše fina“ žena neprestano popušta, sve dok sasvim ne klone, dok ova druga zna kada treba da se povuče.

BUDI NEODOLJIVA MAČKA: Tajne koje ženu čine NEZABORAVNOM!

reklame

-Od više stotina muškaraca s kojima sam razgovarala pišući ovu knjigu, preko devedeset posto se nasmejalo i složilo s naslovom već posle prvih pola minuta. Neki su se smeškali kao da sam upravo otkrila njihovu najskriveniju tajnu. „Muškarcu je potreban duhovni izazov“, „Muškarci vole kad je žena pomalo oštra“, govorili su. Dve poruke su bile kristalno jasne: prvo, opisujući ženu koja deluje sigurno, redovno su koristili izraz duhovni izazov. Drugo, reč kučka je predstavljala sinonim za njihovu predstavu duhovnog izazova. A tu osobinu su smatrali privlačnijom od svih ostalih.S druge strane, stotine žena s kojima sam razgovarala retko su isto shvatale tu frazu. Često su je radije povezivale s inteligencijom nego s nesigurnošću. Ova knjiga se bavi upravo onim pitanjima kojima se muškarci ne bave. Oni vam neće reći: „Slušaj, ne budi krpa“, „Nemoj uvek na sve da pristaješ“, „Ne dozvoli da se tvoj svet vrti oko mene“.

Današnji muškarci su TUNJAVI - Žene su prinuđene da krenu u zavođenje!

Uspeh u ljubavi ne zavisi od izgleda, on zavisi od stava, tvrdi autorka Šeri Agrov.
– Tinejdžerke u časopisima čitaju o tome kako da privuku pažnju nekim komadom odeće ili izgledom. A čemu to uči devojčicu? Kako da opsesivno traži nečije odobravanje.cZatim, tu je stav medija prema godinama. Tinejdžerke se pretvaraju u samouverene dvadesetogodišnjakinje, koje bombarduju negativnim stavovima o starenju. Poruka glasi- dve bore i jedna strija, i žena je „otpisana“, poput prošlogodišnje robe koja se prodaje upola cene.
U knjizi “Zašto muškarci vole kučke” Šeri iznosi i zanimljiva “pravila privlačnosti”. Jedno od njih glasi: “Sve za čim žurimo u životu- beži”.

loading...