facebook

Facebook postovi koji se pojavljuju na vašem News Feedu utiču na vaše raspoloženje, pokazalo je najnovije istraživanje.

Facebook je, eksperimenta radi, izmenio algoritam prikazivanja postova za skoro 700 hiljada korisnika kojima je prikazivao neuobičajeno veliki broj negativnih ili pozitivnih postova.

Istraživanje je pokazalo da oni koji su viđali više pozitivnih postova, imali su tendenciju i da sami objavljuju takve, i obrnuto. Pokazalo se da Facebook postovi dosta utiču na raspoloženje korisnika.

reklame

“Emocionalna stanja se mogu preneti na druge”, kažu autori ovog istraživanja Adam Krejmer, Džejmi Gilori i Džefri Henkok. “Dajemo eksperimentalni dokaz da postoji “emocionalna zaraza” i bez direktne interakcije ljudi i u potpuno odsustvu neverbalnih znakova”, dodaju oni.

Inače, ovo istraživanje izazvalo je pobunu određene grupe Facebook korisnika koji smatraju da nije u redu što su učestvovali u eksperimentu bez saznanja o tome i pristanka.

Odgovor autora je da se radi o relativnom malom broju korisnika koji su samo na kratko bili izloženi ovom eksperimentu.

 

pcpress.rs

loading...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.