Čkalja je bio štreber, perfekcionista, koji je znao da pređe nevidljivu liniju između profesionalizma i preglumljavanja. S druge strane, Paja Vuisić je pripadao drugoj školi glume, čistom naturalizmu.
U kadru su delovali saglasno, kao da su scene pripremali u najvećoj ljubavi. O njihovom odnosu svedoči Mirjana Vuisić, supruga velikana naše glume Pavla Vuisića.
– Ja Čkalju nikad nisam upoznala. Kad malo bolje pogledate Čkalju i Pavla, videćete da je to nemoguća fuzija. Čkalja je stopostotni glumac i do krajnjih granica je išao u svojoj glumi. Pavle uopšte nije bio glumac. Znao je reći: “Ja se samo ponašam.” I istina je – celog se života ponašao – rekla je Mirjana novinaru Aleksandru Đuričiću u knjizi “Posle fajronta”.
Čkalja je glumio i preglumljivao, a Pavle je zbog toga ključao. Kada je Televizija Beograd desetak godina posle serije i filma “Kamiondžije” želela da snimi nastavak “Kamiondžije opet voze”, nije hteo ni da čuje. Prvi put je prihvatio samo da bi se videla razlika, da pokaže šta je gluma, ali drugi put nije dolazilo u obzir.
– Ubeđivali su ga godinu dana. Kako sam ja u tom trenutku počela da gradim imanje, koje se i njemu dopalo, premerio je plac, izračunao koliko će koštati ograda i tražio honorar od 110.000 dinara. Producenti su poludeli jer je maksimalni honorar za glavne glumce iznosio 12.000 i nije postojala zakonska mogućnost da mu daju više. Samo je odmahnuo rukom. Onda su oni pronašli način da naprave video kasete koje će se prodavati gastarbajterima i osigurali mu traženi novac – kazala je ona.
Ali, Pavle je imao novi zahtev, da se i Čkalji mora podići honorar bar na 50 hiljada. Tako je snimljen nastavak “Kamiondžija”.
mojkontakt.com