Biografije je poslao na 200 konkursa za mesto prodavca i na 200 konkursa za mesto računovođe, po 100 u svakoj odeći za svaki posao.

Ispostavilo se da su poslodavci obratili više pažnje na kandidatkinju sa dubokim dekolteom, nego na klasično obučenu devojku.

reklame

Naime, provokativnija kandidatkinja je imala čak 62 poziva za intervju više za mesto prodavca, a 68 više za mesto računovođe.

– Iznenadilo nas je što je fizički izgled bio presudniji i za poslove u računovodstvu, jer takva radna mesta ne uključuju direktan odnos sa klijentima – kaže profesor Kertekijan.

– Rezultati našeg istraživanja su značajni, jer pokazuju da na ovu temu treba uraditi detaljnija i preciznija istraživanja – dodaje.

Naučnici napominju da su svesni da je njihovo ispitivanje obavljeno samo u Francuskoj i da neke zemlje možda imaju drugačije “vrednosti”.

Nedostatak je i to što ispitivanje uključuje samo dva tipa radnih mesta i jedan pol.

Ako nemate ništa protiv ovakvog procenjicanja vaših sposobnosti, znanja, veština i ličnosti pogledajte tutorijal kako da vam grudi izgledaju veće:

Telegraf.rs

loading...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.