Novo istraživanje start-up firme Canva, koja se bavi grafičkim dizajnom, bilo je usmereno na otkrivanje najpopularnijih Instagram filtera, koji će svojim korisnicima doneti najviše lajkova na slikama.
Firma je pritom pregledala slike koje su pod sledećih nekoliko hashtagova: nature, fashion, food i selfie.
Tako je otkriveno kako je Clarendon najčešće korišćen filter na fotografijama, ali ne znamo je li to zato što fotografijama donosi neodoljiv ton ili zato što je drugi po redu, nakon filtera “Normal” pa su korisnici lenji. Nakon njega, korisnici najviše vole Juno, Valenciju i Gingham.
No, ovi filteri ne donose najviše lajkova na slike, ako si tako pomislila na prvu, već najviše obožavatelja imaju slike s hashtagom “No Filter”, odnosno one na kojima se prikazuje tvoja prirodna lepota. Barem je tako kada su u pitanju tvoji selfiji, jer čemu popravljati nešto što i ovako izgleda odlično. A kada su u pitanju selfi slike, među najpopularnijim filterima su i Slumber i Skyline.
No, popularnost filtera se menja, kako se menja ono što slikaš.
Pa ako je u pitanju slikanje prirode, najpopularniji su Valencia, Normal i Brooklyn. Za modne slike, najviše se koristi Kelvin, a potom Valencia i Nashville.
Za sve ljubitelje hrane, koji svoje porcije vole da dele sa virtuelnim prijateljima, tu su Skyline, Normal i Helena.