Fejsbuk kviz pod nazivom „Najkorišćenije reči“ postao je viralan hit među korisnicima ove društvene mreže, međutim, da li je bezbedan?

Britanski sajt posvećen tehnologiji alarmirao je javnost tvrdnjom da bi korisnici trebalo da budu znatno oprezniji kada je ovakav sadržaj u pitanju.

Ovaj kviz nije napravo Fejsbuk, već kompanija za pravljenje aplikacija iz Koreje, kojoj su korisnici dali pristup svom imenu, profilnoj fotografiji, svim postovima i lajkovima zajedno sa (potencijalnim) pravim da sve to proda.

reklame

Pol Bishof je na sajtu Comparitech upozorio korisnike Fejsbuka da na ovaj način predaju „skoro svaki privatan detalj u vezi sa sobom kompaniji o kojoj ne znaju ništa samo da bi se zabavljali sa nekim kvizom“.

Tvorac kviza, kompanija Vonvon slobodno može da prosledi podatke kome god želi za određenu cenu.

Sa druge strane, predstavnici tvorca ovog kviza tvrde da Vonvon ne deli te podatke dalje bez dozvole, ali sama činjenica da ste odigrali kviz, joj daje to pravo.

24sata.rs / METRO.CO.UK

loading...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.