Naslovna ishrana 5 namirnica koje mogu popraviti vaše raspoloženje

5 namirnica koje mogu popraviti vaše raspoloženje

PODELI
HRANA KOJA IZAZIVA ZAVISNOST

Od davnina je poznato da neka hrana pozitivno utiče na raspoloženje i razna stanja. Saznajte kojom hranom možete popraviti dan.

Sirova čokolada

Holistički nutricionisti ističu da je čokolada više od poslastice, naime zasigurno utiče na vaše raspoloženje ali kratkoročno, piše portal Oklagija.

čokolada

Voće i povrće

Bogati su fitohemikalijama koje poboljšavaju zdravlje naših moždanih ćelija. Trebalo bi jesti ono voće koje je bogato vitaminom C, poput citrusa ili kivija. Od povrća ističu se kupus, brokoli, beli i crni luk.

MAMURLUK POSLE ŽURKE

Riblje ulje

Samo gram ribljeg ulja dnevno utiče na simptome anksioznosti, depresije i poremećaje spavanja.

ulje

Mleko

Izvor je ugljenih hidrata i vitamina D koji je neophodan u proizvodnji serotonina. Bogato je kalcijumom koji je usko povezan sa suzbijanjem simptoma anksioznosti.

mleko

Brazilski orah

Sadrži visok nivo selena i to 2.500 puta više nego bilo koja druga namirnica- Dokazano je da selen povoljno utiče na raspoloženje

 

Oklagija

Comments are closed.