Testiranje ličnosti toalet-papirom nastalo je kao zabavan način sticanja uvida u to koliko naše svakodnevne navike govore o nama, a da toga nismo ni svesni, piše „Independent“.

 

 

reklame

Gilda Karl testirala je ovom metodom 2000 muškaraca i žena različitih etniciteta, starosti između 18 i 75 godina. Pitanje koje im je postavila jeste da li toalet-papir postavljaju sa stranom za brisanje okrenutom ka sebi – odozgo, ili odozdo, do zida.

Ona je takođe zamolila ispitanike da na skali od 1 do 10 ocene koliko su asertivni u odnosu s drugim ljudima.

Šta su pokazali rezultati?

Potvrđena je hipoteza da su ljudi koji postavljaju toalet-papir ka sebi dominantniji od onih koji ga postavljaju odozdo.

toalet papir

Pojedini dominantni ispitanici su čak otkrili da imaju potrebu da menjaju položaj toalet-papira u tuđoj kući ukoliko je postavljen na stranu suprotnu od željene.

Sledeći put kada budete posetili osobu koja vam se sviđa ne zaboravite zato da zavirite u njeno kupatilo: toalet-papir očigledno ne laže.

b92.net

loading...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.