7. Fotografije prirode

Ako imate mnogo fotografija prirode i krajolika, verovatno ste zadovoljni svojim životom. Neko ko je uspešan profesionalno i privatno, uglavnom nema potrebu da na društvenim mrežama deli sadržaje iz tih delova života. Takvi ljudi se često fokusiraju na mir i uživanje, koje onda i dele na svojim profilima.

8. Glamurozne fotografije

Obilje glamuroznih fotografija na profilu otkriva narcisoidnu potrebu za podrškom i emotivnom “priznavanju” u obliku lajkova i laskavih komentara. Takvi pojedinci treba da razmisle o alternativnom načinu podizanja samopouzdanja, nezavisno od divljenja followera i prijatelja u online svetu.

reklame

9. Fotografije s glamuroznim i skupim stvarima

Ovo je način da se svetu pokaže svoj uspeh. Često je imaginaran ili željen, ali teško dostižan, no time se žele naglasiti određeni društveni status i poručiti: “Moj život je super!”

10. Fotografije hrane

Ovde se ne radi o food blogerima. Fotografija izuzetne hrane iz skupog restorana je pokušaj samopromocije i dizanja samopouzdanja na društvenim mrežama.

A ako je ova fotografija na profilu žene s decom ili domaćice, onda je to želja dokazati (pre svega samoj sebi) da je njen život jednako dobar kao i kod drugih te da joj je jednako zanimljivo u kuhinji kao i na glamuroznom iventu, koncertu ili putovanju.

11. Ekstremne fotografije

Fotografije skokova s padobranom ili osvajanje planinskih vrhova je zapravo pokazivanje svetu pravih muških kvaliteta: hrabrosti, snage, samopouzdanja i izdržljivosti. Selfiji ekstremnih sadržaja podsvesno su želja za priznanjem drugih, da ga se doživi i da društvo promeni stav prema njemu.

Mladi se mogu “navući” na emocionalni koktel straha i užitka koji doživljavaju pri ekstremnim selfijima. Ljudi koji su blizu njih treba da obrate pažnju na ovaj hobi i, eventualno, konsultuju psihologa.

24sata.hr

loading...