Pričajte brzo kako bi se vaš protivnik u argumentima složio sa vama
Kada se neko ne slaže sa vama, pričajte brže nego obično tako da ima manje vremena shvati, a kamoli razmisli o tome šta ste rekli. Kada se osoba slaže sa vama, pričajte sporije da bi imala vremena da razmisli o poruci koju joj šaljete.
Zbunite ljude da bi se ponašali u skladu sa vašim zahtevom
Umesto da kažete ljudima da prodajete 8 karti za 3 evra, recite da prodajete 300 centi za 8 karti, što je „pogodba“. Ljudi će pokušavati da shvate koliko je to evra, a ako treba brzo da se odluče, prihvatiće vašu ponudu.
Pitajte nekoga za uslugu kada je suviše umoran da bi sarađivao
Zatražite pomoć (ili novac) od nekoga kada je suviše umoran, tako da neće imati energije da se buni ili da suviše zakera.
Kada oko sebe imate ogledala ili slike očiju, tako da ljudi imaju utisak da ih neko gleda, ili sami sebe gledaju, ponašaće se mnogo bolje.
Na primer, počistiće za sobom, i vratiće pozajmljene stvari. Takođe, ponašaće se mnogo ljubaznije.
Koristite imenice umesto glagola da promenite nečije ponašanje
Na primer, pitajte: „Koliko je za tebe važno da budeš glasač?“, umesto: „Koliko je za tebe važno da glasaš?“
Uplašite ljude da biste dobili od njih šta vam je potrebno
Zvuči vam poznato? Čini vam se da ovo stalno neko radi u vašem bližem ili daljem okruženju? Ljudi koji su osetili opasnost a zatim olakšanje obično nakon toga pozitivno odgovaraju na zahteve. To je zato što su njihovi kognitivni resursi zaokupljeni razmišljanjem o potencijalnim opasnostima koje su iskusili.
Fokusirajte se na to šta će partner sa kojim pregovarate dobiti, a ne šta će izgubiti
Ovo funkcioniše u bilo kojim pregovorima ili prodajama. Očigledno je na jednostavnom primeru. Umesto: „Želim 1.000 evra za prodaju svog auta“, recite: „Daću vam svoj auto za 1000 evra.“
bizlife.rs / stil