Budite informisani
Kojim god poslom da se bavite, morate biti informisani o svemu što ima veze sa vašom profesijom. Što ste više informisani, veće su šanse da ćete na ljude delovati inteligentije jer znate o čemu pričate, a tako posedujete sigurnost i plivate u svakoj temi koja se započne. Savet je da svakodnevno čitate poslovne vesti. Ako želite da proširite vaše znanje, pratite i vesti iz nauke, tehnologije i kulture.
Budite dobro pripremljeni
„Neznanje je jedna od najneuglednijih karakteristika profesionalnog sveta – ako ne i najgora“, govori Roberto Rocha za „AskMen“. Ako želite da vaše ideje budu prihvaćene budite pripremljeniji od ostalih. Drugim rečima, morate razviti duboko znanje o vašem predmetnom području. Rukovodioci kao što su Marisa Mejer (Marissa Mayer) i Ilon Mask (Elon Musk) su poznati po tome što razrade svaku ideju koja im se nađe na putu.
Ispričajte priču
Brojevi impresioniraju, ali nisu dovoljni da vas povežu sa ljudima. Najuspešnije prezentacije su: oko 65 odsto priča, 25 odsto brojke.
Šeril Sandberg (Sheryl Sandberg) je ovo shvatila pred „TED Talk“ u 2010. godini, kada je za intervju rekla: „Planirala sam da govorim o činjenicama i brojkama, a ništa o privatnom životu.“
Međutim pre izlaska na binu prijateljica ju je zustavila i rekla joj da ne izgleda pribrano. Sandberg je ispričala kako je prilikom izlaska iz kuće, njena ćerka bila tužna i tražila joj je da ne ide. Prijateljica ju je pitala zašto ne ispriča tu priču, Sandberg je poslušala i tako započela svoj govor.
Vodite računa o intonaciji
Ako završavate svoje rečenice višim tonom nego što ste počeli izgledaćate nesigurno, čak i ako zaista niste.
Budite sigurni i skromni
Potrebno vam je samopouzdanje da biste ste se postavili iznad drugih, i zadobili njhovo poštovanje.
Izvor: BIZLife/Bright Side