Naučno istraživanje pokazalo: ŽENE KOJE SE VIŠE SREĐUJU, BOLJE ZARAĐUJU!

Nova sociološka studija je pokazala da je privlačnost odlučujući faktor kod uspeha na poslu. Takođe, istraživanje ukazuje na činjenicu da bolje zarađuju žene koje više pažnje poklanjaju izgledu.

Nova studija koju su sproveli Džeklin Vong na Univerzitetu u Čikagu i Endru Pener na Univerzitetu u Kaliforniji pokazala je da je privlačnost ključni faktor u tome u kojoj meri mladi profesionalci, između 24 i 32 godine, uspevaju u poslu. U studiji je učestvovalo preko 14 hiljada ljudi, a odgovarali su na pitanja koja se tiču visine njihovih primanja, posla, obrazovanja. Između ostalog, bili su ocenjeni u kojoj meri su bili sređeni tokom ankete.

Neke žene su od sebe napravile muškarca svojih snova: One postaju poput onih za koje bi želele da se udaju

reklame

Ova studija je pokazala da privlačnost pomaže jednako ženama i muškarcima kad je reč o uspehu na poslu, ali na različite načine. Dok muškarci mogu ostvariti određene pogodnosti zbog urođene privlačnosti, za ženu to gotovo uvek zavisi od truda uloženog u šminku, negu i odeću. Istraživanja pokazuju da privlačni ljudi lakše nalaze posao, imaju bolje ocene produktivnosti, češće dobijaju unapređenje i više zarađuju od onih koji to nisu.

Napredak na poslu je često uslovljen vremenom koje osoba izdvaja kako bi se spremila ujutro. A ovo je posebno važno za žene. Istraživanja su pokazala da veoma privlačni ljudi zarađuju 20 odsto više od ljudi koji prosečno izgledaju. Za žene, unapređenje ili povišica je često vezana za dobar izgled i negovanost, dok za muškarce ovi faktori igraju manju ulogu.

ŠTO MANJE PRIJATELJA IMAŠ, TO SI PAMETNIJA: Nauka potvrdila da su inteligentni ljudi srećniji kad su sami

Žene koje više pažnje posvećuju izboru odeće, stilizovanju kose i šminki zarađuju više nego one koje to ne čine, pokazala je studija. Istraživanje je pokazalo da privlačniji ljudi obično zarađuju više. Ali to nije bilo sve. Rezultati govore u prilog tome da je sređivanje (nanošenje šminke, stilizovanje kose i lepo oblačenje) ključni faktor u odnosu razlike u platama među ženama različitih nivoa privlačnosti. Manje privlačne, negovanije žene su zarađivale više od žena koje su bile privlačnije, ali manje negovane.

bizlife.rs

loading...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.