sponzoruse

reklame

Sponzoruša nije devojka koja ima silikone u ustima. Veštačka usta su prilično jeftina i više govore o nesigurnosti ili lošem ukusu nego o nečijoj ceni.

Sponzoruša može da bude bilo koja devojka i ne mora da izgleda onako kako vi zamišljate. Često su to obrazovane i ambiciozne devojke za koje nikada ne biste pogodili da su prvo gledale u nečiji novčanik.

Mnogi veruju i da su sponzoruše nešto novo. Ustvari, slučaj je potpuno obrnut. Brakovi iz ljubavi su relativno skoro prihvaćeni kao normalna stvar, dok su brakovi iz računa, tj. “dogovoreni brakovi” uvek bili uobičajeni. Stara je poslovica “Kad beda uđe na vrata, ljubav ide kroz prozor”.

A gde je granica između odgovorne devojke koja pored sebe hoće stabilnog muškarca i sponzoruše?

Sponzoruši je prioritet vaše novčano stanje, a ne ljubav. Ona nije sigurna u svoje sposobnosti i ne zna da li je u stanju da sama zaradi novac. Možda se pali na moć, možda je tata nije voleo.

Odgovorna devojka je ona koja pored sebe ne želi dečka-debila, koji nije radio jedan dan svog života, a jedini izvora prihoda mu je kladionica.

HOROSKOP ZA SPONZORUŠE

Opet, prave sponzoruše često ostaju neprovaljene, dok lenji momci iz kladionice svaku devojku čiji dečko ima kola nazivaju sponzorušom. Ovi mizoginisti i šovinisti ostaju nekritikovani od strane društva.

A šta ćemo sa muškim sponzorušama? Svako malo u novinama izađe neki maneken koji u životu nije uradio ozbiljnu reviju ili kampanju, a zabavlja se sa pevačicama. Njega nijedna devojka koju nije odveo u krevet ne naziva sponzorušom.

Da li je neko sponzoruša najčešće se meri životnim standardom okoline i praznoćom stomaka sagovornika. U Monte Karlu, sponzoruša je Ruskinja čiji dečko ima garažu punu Majbaha i Eston Martina, a ona je iz nekog podnožja planine Ural i ima 24 godine. U našem mentalitetu, sponzoruša ima druga koji ne ume da vozi baš sjajno, ali ima auto od 30 000 evra. Ma, bilo kakav auto.

I kako se onda boriti protiv sponzoruša? Prvo, prestanite da se bavite njima. One su nusprodukt društva u kojem su ONE na naslovnoj strani, a klinac od 16 godina koji je primljen na Harvard nije ni dobio medijski prostor. Pošto je popularnije biti sponzoruša nego matematičar, imamo više sponzoruša nego matematičara. Jednostavno!

Drugo, odgajajte ćerku s puno ljubavi. Ne zovite je “Sine”. Ne terajte je da čisti za starijim bratom. Ne uveravajte je da joj je potreban muškarac da bi je nahranio. Recite joj i da je pametna, a ne samo lepa. Kupite joj dečiji auto, a ne barbiku i mini šporet. Naučite je da veruje u sebe.

I najbitnije – živite svoje živote!

 

 

 

telegraf.rs

loading...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.