4. Ponašanje prema osobama iz uslužnih delatnosti
Ljudi koji su bezobrazni prema konobarima, portirima, spremačicama i ostalim osobama iz uslužnih delatnosti ostavljaju jako loš utisak na druge. Takvo ponašanje upućuje ih na aroganciju i osećaj privilegovanosti. Svi ponekad imamo loš dan i može nam se dogoditi da zaboravimo da pozdravimo konobara ili mu bez razloga prigovorimo za nešto, ali to nije nešto što bi trebalo da definiše naš karakter u očima drugih. Međutim, osobe u našem društvu možda ne znaju da je naša nervoza rezultat nečeg drugog pa to može stvoriti pogrešnu sliku o nama.
5. Korišćenje mobilnog telefona
Povremeno proveravanje mobilnog, pogotovo u situaciji u kojoj očekujete nečiji važan poziv, nije ništa problematično, ali konstantno “prčkanje” po mobilnom tokom komunikacija s drugom osobom poslaće pogrešnu poruku sagovorniku. Bonton nalaže da se u razgovoru usresredimo na sagovornika, a neprestanim korišćenjem mobilnog telefona šaljemo poruku da smo u potpunosti nezainteresovani za osobu.
zadovoljna.hr