4. Ponašanje prema osobama iz uslužnih delatnosti

Ljudi koji su bezobrazni prema konobarima, portirima, spremačicama i ostalim osobama iz uslužnih delatnosti ostavljaju jako loš utisak na druge. Takvo ponašanje upućuje ih na aroganciju i osećaj privilegovanosti. Svi ponekad imamo loš dan i može nam se dogoditi da zaboravimo da pozdravimo konobara ili mu bez razloga prigovorimo za nešto, ali to nije nešto što bi trebalo da definiše naš karakter u očima drugih. Međutim, osobe u našem društvu možda ne znaju da je naša nervoza rezultat nečeg drugog pa to može stvoriti pogrešnu sliku o nama.

5. Korišćenje mobilnog telefona

Povremeno proveravanje mobilnog, pogotovo u situaciji u kojoj očekujete nečiji važan poziv, nije ništa problematično, ali konstantno “prčkanje” po mobilnom tokom komunikacija s drugom osobom poslaće pogrešnu poruku sagovorniku. Bonton nalaže da se u razgovoru usresredimo na sagovornika, a neprestanim korišćenjem mobilnog telefona šaljemo poruku da smo u potpunosti nezainteresovani za osobu.

reklame

zadovoljna.hr

loading...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.