1. Vidiš lepu devojku na žurci. Priđeš joj i kažeš: “Ja sam fantastičan u krevetu”.
– To je direktni marketing.
2. Vidiš lepu devojku na žurci. Zamoliš prijatelja da ode do nje i da joj kaže: “Moj prijatelj je fantastičan u krevetu”.
– To je oglašavanje.
3. Vidiš lepu devojku na žurci. Saznaš njen broj telefona pa je zoveš sutradan i kažeš: “Ja sam fantastičan u krevetu”.
– To je telemarketing.
4. Vidiš lepu devojku na žurci. Ona ti priđe i kaže: “Čujem da si fantastičan u krevetu”.
– To je prepoznavanje brenda.
5. Vidiš lepu devojku na žurci. Priđeš joj i uveriš je da ide kući sa tvojim prijateljem.
– To je trgovačko predstavništvo.
6. Tvoj prijatelj ne može da zadovolji devojku i zove tebe da dođeš i pomogneš.
– To je tehnička podrška.
7. Ideš na žurku i pomisliš da u kućama pored kojih prolaziš možda ima lepih devojaka. Popneš se na banderu i prodereš se iz sveg glasa: “Ja sam fantastičan u krevetu”.
– To je spam.
opušteno.rs