KAKO DA ZARADITE NOVAC NA INSTAGRAMU: Šta nikako ne treba da radite, a bez čega ne može da bude love

Mnogi ljude se sigurno pitaju kako je pošlo za rukom mnogim današnjim influenserima da naprave pravi biznis od neke društvene mreže ili bloga.

Sa našim savetima otvaraju vam se vrata da uradite to isto. Nije tajna da je Instagram potpuno promenio način na koji delimo sa drugima sadržaj, kako komuniciramo sa prijateljima, kupujemo, promovišemo proizvode i brendove, i na kraju, pokrećemo biznis.

Sa nekoliko caka koje nam Instagram mogućava, imamo mogućnost da lako stignemo do ciljne publike. Nekada samo jedna fotografija, zanimljiv status ispod slike, može nam povećati pratioce i samim im omogućiti nam da počnemo sopstveni profil razvijati i tretirati kao brend – prenosi Stil.

reklame

Po čemu se razlikuje Instagram influenser od prosečnog korisnika?

Da biste dobili odgovor na to pitanje, provešćemo vas kroz nekoliko saveta koje smo dobili od ljudi koji su postigli uspeh na ovoj najprofitabilnijoj društvenoj mreži, piše sajt Girlboss.

Budite autentični

Kao što to trebate biti i u privatnom životu, to je potrebno da se oseti i na vašem profilu. Morate biti svoji! U suprotnom, to će publika osetiti i uspeh će izostati. Odlučite šta to imate novo da ponudite svetu i fokusirajte se. Publika kojoj se bude svidelo to što radite, postaće verna i vratiće vam se trostruko.

I’m never on my phone on the weekend, I swear ??

A post shared by SARA DONALDSON (@harperandharley) on

Razmislite o tome šta će vam biti fokus

Da li su to prelepe fotografije, ili svojim postovima pokušavate da ispričate neku priču. Da li je humor vaš kec u rukavu? Za sve to i za mnogo više imate opcije na trenutno najposećenijoj društvenoj mreži. Trudite se da budete jedinstveni u kom god pravcu odlučite da se krećete, to je siguran pravac ka uspehu.

Kako vam pratioci budu rasli, potrudite se da ih uvažavate u svakom momentu, odgovarajte na njihova pitanja, dajte im savete ako ih traže…To je osnova društvenih mreža. Dobra komunikacija sa publikom ma kolika ona bila.

Pravite originalan sadržaj

Trudite se da napravite nešto novo, nešto u šta vi verujete da je lepo, interesantno, smešno. Brendovi koje želite da privučete da se reklamiraju preko vas, sada već brenda, traže individualnost u svakom pogledu. I profesionalizam. Budite tačni, odgovorni i trudite se da delujete profesionalno (iako vam je to možda prvi put da se susrećete sa ljudima iz poslovnog sveta). Ne opterećujte se mnogo brojkama i brigom zato što niste postigli broj pratioca koji ste očekivali u nekom periodu. Istraživanja su pokazala, da i najveći brendovi počinju da se okreću mikro-influenserima – Instagram profili koji nemaju milionske pratioce – zaključili su da takve osobe imaju verniju publiku.

Imajte svoj stav i ulažite u svoj posao

U cilju kreiranja originalnog sadržaja, imati svoje viđenje i preneti to publici je jedna oda najvažnijih stvari na Instagramu. Vaš profil mora da opisuje vas, vašu estetiku, osobenost, da jasno pokaže stvari/mesta koje volite…

A post shared by Tamara Kalinic (@tamara) on

Gradite svoj brend

Kao i svaki biznis, razmišljajte o Instagram profilu kao o brendu, kao npr. nekoj medijskoj kući ili prodavnici odeće. Sve što postavite na društvene mreže publici daje do znanja koliko ste ozbiljni ili ne. Footgrafije koje kačite, statusi koje pišete, kako predstavljate sebe u svim tim segmentima. Zato, budite pažljivi i dobro razmislite o svakom koraku.

loading...