Kompanija je prošle godine najavila Facebook Reactions kao alternativu lajk dugmetu koja dolazi u vidu šest emodžija koji iskazuju sledeće emocije: bes, tugu, vau, haha, jej i ljubav.
Na samom početku nova opcija testirana je u Španiji i Irskoj, ali sada će biti dostupna korisnicima u celom svetu.
Fejsbuk je na ovom projektu tesno sarađivao sa psiholozima kako bi odabrao slike koje pažljivo izražavaju određene emocije.
S obzirom na to da je lajk dugme bio jedini način da iskažemo određenu neverbalnu emociju, kompanija je želela da ljudima pruži emodžije koje će ljudi želeti da koriste kada moraju da iskažu neku drugu emociju.
Uprkos tome što su korisnici Fejsbuka željni takozvanog „dislajk“ dugmeta, izvršni direktor kompanije Mark Zakerberg ranije je izrazio brigu da bi ta opcija izražavala isuviše negativnosti i da želje ljudi najverovatnije nikada neće biti ispunjene.
[fb_embed_post href=”https://www.facebook.com/chris.cox/videos/10101920404101583/?__mref=message_bubble/” width=”550″/]MASHABLE / 24sata.rs