Evo kako USPEH PREKO NOĆI zaista izgleda

BUM! Tako nama izgleda uspeh nekog brenda, pojedinca ili kompanije. Kao da se desio odjednom, kao da ga je pogodila strela sreće, pa se pitamo – a kada će nas?

Istina je drugačija. Neko je prolio mnogo suza i znoja, neko je iza sebe ostavio mnogo neprospavanih noći, propalih odnosa, pretrpeo mnogo šamara i progutao bezbroj knedli da bi se našao tu gde jeste.

Primer broj 1: Grickalice „KIND“

Daniejl Labecki (Daniel Lubetzky) osnivač je i CEO zdravih grickalica „KIND“. Počeo je da radi u industriji prirodne ishrane 1990. godine.

reklame

U jednom intervjuu za strane medije je rekao:

„Svuda čujem – vau, „KIND“ to je takav vrtoglavi uspeh, desio se preko noći! Ali to je nešto najdalje od istine što postoji!
Bilo je potrebno 15 godina da brend „KIND“ počne da ide uzlaznom linijom. I mogu da vam kažem da je veoma važno da ako pratite svoje snove, ne odustajete suviše rano… Dosta toga je sreća, ali dosta je i upornost, izdržljivost, sposobnost da se uči iz grešaka i da se sledećeg puta uradi ispravna stvar.
Ali, jednom kada ste sigurni da ste na pravom putu, niko više ne može da vas zaustavi. Nikakva sumnja više ne može da vam se nađe na putu.“

Do sada, prodato je preko milijardu grickalica ovog brenda, širom sveta.

loading...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.