Kako da prepoznate tajnog obožavaoca? On uvek primećuje vašu novu haljinu i prokomentariše novu frizuru. Zaljubljeni koristi svaku priliku da budu u vašem društvu, pozovu vas, pošalju poruku bez povoda.
Korpa sa 101 ružom i nepotpisanom ljubavnom porukom koju vam poštar donosi na kućni prag, možda je otišla u istoriju, ali ono što je označavala – nije. Tajni obožavaoci i dalje postoje! Ako do vas ta informacija ne dopire u obliku cvetne pošiljke, ne očajavajte, jer trebalo bi da znate da gotovo za svakom pripadnicom lepšeg pola krišom uzdiše bar jedan muškarac. Tako bar tvrdi Karolin Brelej, stručnjak za veze. Njena teorija je da su tu najsumnjiviji momci koji su često, a da nisu ni svesni, do ušiju zaljubljeni u najbolje drugarice. Nisu retki ni oni “začarani” odnosi, koji se spolja odvijaju kao čisto druženje sa komšijom kojeg znate iz detinjstva, a on zapravo mašta o poljupcu sa vama. Ponekad ste na meti misli brata svoje kume ili kuma svog dečka. Dokle god izostaje inicijativa i otvoreno priznanje, možete samo da sumnjate da ste nekome tiha patnja ili čak ni da ne naslutite da neko provodi sate razmišljajući o vama. Postoje, ipak, određeni načini za dešifrovanje.
Karolin Brelej “raskrinkava” muškarce koji se predstavljaju kao drugovi, a u stvari su potajni obožavaoci. Oni su, tvrdi, ljubomorni na druge tipove, naročito na one o kojima često pričate. Uporno vas ubeđuju da nijedan nije dovoljno dobar za vas i jedva dočekaju trenutak da se na nekog od njih naljutite i ogovarate ga, pa da vam se u tome pridruže. Smetaju im čak i vaši lascivni komentari o Havijeru Bardemu ili Džordžu Kluniju.
Dečko koji vam se predstavlja kao drug, a zapravo ste njegova simpatija, koristi svaku priliku da vam pošalje poruku, pozove vas ili započinje dopisivanje preko društvenih mreža bez ikakvog povoda. Ako primetite da je detaljno informisan o svakom vašem potezu na “Fejsbuku”, svakoj slici i pesmi koju ste zakačili, budite sigurni da ne želi samo da vam bude prijatelj.
Jer, ne zaboravimo da su muškarci, osim ako nisu zainteresovani, slabo raspoloženi za “porukanje” i nemaju kao žene tu analitičku moć i želju za praćenje statusa na društvenim mrežama. Ali, kada im se neko dopada, sve se menja…