Svi imamo barem jednog prijatelja koji svakodnevno objavljuje na Facebooku svoj odlazak u teretanu ili neku drugu vrstu rekreacije koju je upravo odradio. A možda ste ta osoba i vi.

Objave poput “Upravo sam pretrčao 10 kilometara pre odlaska na posao” mogu biti motivacione rano ujutro, a mogu biti i poprilično iritantne, zavisno od toga koliko mrzite ovakvu vrstu sportskog entuzijazma.

Istraživači s londonskog Univerziteta Brunel napravili su studiju o tome zašto toliko ljudi dele svaku vežbu koju su odradili na društvenim mrežama. Rezultati su poprilično poražavajući, piše Independent.

reklame

Zavisnost od pažnje i poštovanja

Ljudi koji su skloni dokumentovanju njihovih sportskih aktivnosti zapravo su narcisoidne osobe. Prema studiji, njihov primarni cilj je da se hvale o tome koliko ulažu u svoj izgled. Uz navedeno, pokazalo se da su ovakve vrste objava na Facebooku među onima koje pokupe najviše lajkova.

“Narcisoidne osobe redovno će izveštavati o svojim postignućima, što je motivisano njihovom potrebom za pažnjom i potvrdom od strane Facebook zajednice”, zaključuje se u studiji.

S druge strane, dr Tara Maršal tvrdi: “Iako se čini kako se samohvala ovih ljudi isplati s obzirom na broj komentara i lajkova koje dobiju, često se događa da iza ove lažne podrške stoji tajno nesviđanje prema takvim egoističnim pokazivanjima”.

index.hr

loading...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.