Slika koju ste objavili na Instagramu ili Fejsbuku ima samo nekoliko lajkova, a vaš najnoviji tvit skoro da niko nije ni primetio? Evo kako da poboljšate vašu komunikaciju na društvenim mrežama.
Bilo da je reč o slici koju ste postavili na Fejsbuku ili tvitu koji ste upravo napisali, slabe reakcije na vaše prisustvo na društvenim mrežama mogu biti vrlo frustrirajuće.
S obzirom da ovaj vid komunikacije igra važnu društvenu ulogu u današnjem vremenu, potrebno je poznavati osnove komunikacije na društvenim mrežama.
ODREDITE SVOJE CILJEVE
“Želite više pratilaca? Ili pokušavate da privučete što više klijenata? Odredite ciljeve pre nego što se odlučite za strategiju”, kaže Dana DiTomaso, predsednica prve digitalne marketinške agencije Kick Point.
UPOZNAJTE SVOJU CILJNU GRUPU
Upoznajte se sa ukusom i navikama vaših pratilaca, a zatim prema tome prilagodite svoje prisustvo. Kada saznate njihove potrebe biće vam mnogo lakše da, ukoliko se bavite biznisom preko interneta, izreklamirate svoje proizvode ili usluge. Ljudi u današnje vreme često koriste društvene mreže kako bi se informisali o različitim stvarima poput pronalaženja najbližeg restorana ili servisera za brze popravke.
KORISTITE VIZUELNE EFEKTE
Slike koje će svakom privući pažnju ili zanimljivi video sadržaji, uticaće na to da se razlikujete od drugih. Stručnjak za socijalne medije Peg Ficpatrik preporučuje aplikaciju Adobe Spark za zabavne, jednostavne i lake grafikone i snimke.
KORISTITE HAŠTAGOVE
Stručnjaci haštagove smatraju jednom vrstom lepka koje povezuje vaše razgovore i ideje na društvenim mrežama. Na Instagramu na primer, možete koristiti do 30 haštagova po jednom postu. Koristite haštagove koji su relevantni uz sliku koju ste objavili i koji će vas povezati sa vašim istomišljenicima. S druge strane, preveliki broj haštagova za određene proizvode koje reklamirate neće se previše svideti ljudima kojima se obraćate.
STRATEGIJA NA FEJSBUKU
Održavanje vaše Fejsbuk stranice interesantnom i privlačnom je prava umetnost. Da biste to postigli eksperimentišite sa postovima u različitim delovima dana i sa različitim sadržajima.
POSTANITE VIDLJIVI
Koristite platforme poput Tvitera i Instagrama da biste svoje video sadržaje prikazali što većem broju ljudi. Uspešni blogeri koriste kanale različitih društvenih mreža kako bi svoje sadržaje povezali sa Jutjub sadržajima što većeg broja ljudi.
UŽIVO
Prema podacima Fejsbuka, tri puta više ljudi gleda video sadržaje uživo nego one prethodno snimljene. Zato događaje poput intervjua ili nekih takmičenja pustite u živi prenos kako biste privukli što više zainteresovanih ljudi.
Men’s Health