dobrom osobom

5. Kada ste suviše „zumirani“ na fotografiji

Ako je vaša profilna slika na LinkedIn-u preblizu postavljena, bilo bi dobro da to promenite.Istraživanja pokazuju da lica fotografisana sa razdaljine od 45 centimetara manje ulivaju poverenje nego lica fotografisana sa razdaljine od oko 135 centimetara.

reklame

u vezi sa pogrešnom osobom

6. Krijete svoje emocije

Naučnici kažu da je puštanje emocija da vas preplave bolja strategija da vas drugi zavole nego da ih potiskujete.
U jednom istraživanju učesnicima su prikazivana dva videa na kojima se nalazi scena lažnog orgazma. Jedna je iz filma „When Harry Met Sally…” i tužna scena iz filma „The Champ“. U prvom videu glumcima je rečeno da se ponašaju prirodno, dok su u drugom susprezali svoje emocije.Studenti koji su gledali te scene bolje su ocenjivali prirodne emocije, i želeli su da se druže sa ljudima koji su pokazivali šta osećaju.

To verovatno ima veze sa reciprocitetom. Kako su naučnici napisali: „Ljudi traže ljude koji vraćaju ono što je u njih „investirano“. Kada posmatrač uoči da neko krije svoje emocije, to može da protumači kao nepostojanje interesovanja za emocije koje traže da budu izražene – bliskost, društvena podrška, i interporsanalna koordinacija.“

osoba za izbegavanje

7. Suviše se „lepo“ ponašate

Mislite da ćete dopreti do ljudi ako se ponašate altruistički, ali nauka kaže drugačije. U studiji 2010. godine istraživači sa Univerziteta Washington State dali su studentima zadatke da mogu da zadrže ili iskoriste vaučere za obroke. Učesnici su podeljeni u pet grupa, od kojih su četiri osobe imale tajni zadatak – bilo im je rečeno da ako odustanu od vaučera da će to poboljšati šansu grupe da dobije novčanu nagradu. Ovi lažni „učesnici“ doneli su dosta poena i samo nekoliko vaučera. Kako se ispostavila, većina učesnika rekla je da ne bi želela da radi sa učesnikom koji nije sebičan. Neki učesnici rekli su da „nesebičan“ učesnik čini da oni sami izgledaju kao loši, a drugi su pomislili na neke sumnjive motive.

mentalno snažne osobe

8. „Skromni“ hvalisavac

Ako želite da impresionirate prijatelje i potencijalne poslodavce, izbegavajte da sami sebi dajete komplimente i pokušaj da to prikrijete samokritikom.

U jednom istraživanju studentima je traženo da napišu kako bi odgovorili na pitanje šta je njihova najveća slabost, na intervjuu za posao. Rezultati su pokazali da se više od tri četvrtine hvalisalo glumeći skromnost, na primer kako su perfekcionisti ili rade suviše naporno. Ipak, poslodavci traže iskrene a takvi im se i više dopadaju. Takvi studenti davali su odgovore tipa „Ne uspevam baš uvek da budem organizovan“ ili „Ponekad suviše burno reagujem.“

u vezi sa pogrešnom osobom

9. Kada pokazujete veliku nervozu

Nikada ne dozvoljavajte da drugi vide – ili namirišu vaš strah. Koji se pretvara u znoj. Tako bar kažu naučnici. Taj znoj koji dolazi od nervoze može nesvesno da utiče da drugi sude o vašoj ličnosti.
U studiji iz 2013. učesnicima su prikazivane žene u svakodnevnim situacijama. Dok su gledali video mogli su da namirišu tri vrste znoja – tokom vežbe, tokom  stresnih situacija i tokom stresnih situacija ali „pokriven“ antiperspirantom.

Učesnici su onda ocenjivali koliko su žene stručne, samouverene i pouzdane. Pogađate, one koje su mirisale na antiperspirant (dezodorans) bile su rangirane kao mnogo pozitivnije.

 

 

bizlife.rs

loading...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.