Suđenje se uskoro pretvorilo u nadmetanje u tome čiji “bup-a-dup” više liči na onaj koji izgovara provokativna crtana junakinja, a najveći problem su imali stenografi koji su pokušavali da to sve propisno zabeleže. Menadžer Lui Bolton je svedočio da je Ester Džouns, afroamerička pevačica iz “Cotton Club-a” u Harlemu bila ta koja je “bup-ove” ubacila u svoje nastupe mnogo pre Kejn.
Zahvaljujući snimku iz ovog kluba dokazano je da je način pevanja sa istom “bup-dup” frazom ova tamnoputa lepotica koristila bar nekoliko godina pre i da ih je Kejnverovatno “pokupila” od nje jer je i sama često posećivala ovo mesto. Nažalost, snimci glasa Ester Džons, koji su puštani na suđenju su izgubljeni, a i o samoj pevačici se malo šta zna. Danas se smatra da je bila pokojna još i pre početka suđenja.
Suđenje je na kraju završeno bez pravog pobednika – Kejn je nastavila da tvrdi da je upravo ona bila ta koja je poslužila kao inspiracija za Beti, a provokativna crtana junakinja je nastavila da izvodi svoje, sve više legendarno “”bup-a-dup” u svakom crtaću u kome se pojavila.
U decenijama koje su usledile slava Helen Kejn je izbledela i ona je zaboravljena, slično kao i Ester Džons. A Beti Bup živi i danas.
https://youtu.be/LbX_8HUR0Kk