IZGRADI BREND
Izgradnja brenda je neophodna kako bi ljudi počeli da te prepoznaju i van bloga. To donosi širu publiku.
1. Društvene mreže su neophodne
Najviše čitalaca privući ćeš putem društvenih mreža. Svaki bloger mora da ima Fejsbuk, Tviter, Instagram i Pinterest.
2. Upoznaj se s Gugl analitikom
Google Analytics je moćna alatka uz pomoć koje ćeš u svakom trenutku znati koliko ljudi čita sajt, šta traže, odakle dolaze, šta ih najviše zanima, na čemu se najviše zadržavaju… Takođe pamti sve posete po danima i pokazaće ti koliko imaš jedinstvenih posetilaca (onih koji su prvi put tu).
3. Napravi media kit
Ako želiš da od svog bloga zaradiš i koj dinar, onda ćeš morati da imaš oglašivače. Od oglašivača dolazi novac. Da bi bilo ko poželeo da se oglašava baš na tvom sajtu, potrebno je da zna koliko ti je sajt posećen, kakva je struktura tvoje publike (da li su to žene, ili muškarci, koji je prosek godina, čime se tvoja publika bavi…)Tome služi dobar media kit – obaveštava potencijalne oglašivače o tome čemu je posvećen sajt, koliko je čitan, koliko je popularan na društvenim mrežama i kako je blog ocenjen.
4. Sarađuj sa brendovima
Kontaktirajte neke od brendova odeće i ponudite im saradnju. Najbolje bi bilo da imejlovi budu kratki i slatki, a uvek je dobra ideja da im odmah predstavite ideju o tome kako bi izgledala vaša saradnja. Morate ih ubediti da je baš vaš blog pravo mesto za njihovo reklamiranje, a to ne možete bez brojne i kvalitetne publike.
5. Budi uporna
Moraš da budeš spremna da puno puta čuješ “ne” pre nego što se pojavi jedno “da. Važno je da se ne nerviraš i da nastaviš da daješ sve od sebe. Marljivo gradi svoje modno carstvo, skupljaj vernu publiku i svakoga dana radi na tome da ih nečim obraduješ.
6. Stvaraj kontakte
Možda misliš da je ovo posao koji se radi preko interneta, pa zato ne zahteva da komuniciraš sa drugim ljudima. Međutim, ostvarivanje kontakata je u ovom poslu ključno. Bez toga nećeš stići nikuda. I ovde su dobre veze zlata vredne. Druži se sa ljudima iz ove branše, ponudi se da pomažeš u nekom modnom magazinu i postani član blogerske zajednice.
7. Informiši se o SEO
SEO optimizacija sajta je još jedan način da povećaš broj čitalaca. Ukoliko želiš da baš tvoj sadržaj ljudima izlazi na google-u kada pretražuju, tvoji članci će morati da budu dobro opskrbljeni relevantnim ključnim rečima, moraće sadržati optimalan broj karaktera i jasnoću. Naslovi će morati da budu dovoljno keči da privuku veliki broj klikova, ali ne smeju biti prosti mamci za klik, već da članak zaista nudi ono što naslov obećava.
SEO optimizacija je potrebna i samom sajtu. Šta to znači, pročitaj OVDE.
izvor: 24sata.rs / besnopile.rs