sponzoruša

Ko su zapravo sponzoruše? Da li je sponzoruša svaka devojka koja želi komfor i lagodan život a da pri tome ne radi ništa?

Postoji više tipova sponzoruša, ali ne treba generalizovati krupnu reč koja obično ima uvredljivo značenje.

 

reklame

sponzoruše

 

Jednokratna sponzoruša

Termin jednokratne sponzoruše nema posebne razlike od “dama koje se bave najstarijim zanatom”. Zapravo, to je moderan naziv za kurve. Nije ih teško uočiti po kafićima i diskotekama. Oskudno odevene sa značajno istaknutim oblinama čekaju mušterije za jednu noć. One su spremne da odlutaju u mrak za samo jedno piće, ali ima i onih koje očekuju mnogo više. Naravno, jednokratna sponzoruša bira svog jednokratnog sponzora gledajući finansijski ali i društveni status. Uglavnom su to devojke sa malim nivoom inteligencije i željom za dobrim provodom, odbačene od društva.

 

 

Teška sponzoruša

Teška sponzoruša se razlikuje od jednokratne sponzoruše u tome što ona svoje usluge ne čini samo za jednu noć. Teška sponzoruša, kao i sve sponzoruše, izuzetno vode računa o svom izgledu. Njihov dan se sastoji od obilaska frizera, solarijuma, manikira, pedikira, fitnes treninga i na kraju kao poslastica šoping sa svojim sponzorom. Njima je teško odoleti, jer jednostavno, neke devojke ulažu u svoje obrazovanje, dok teške sponzoruše ulažu u svoj izgled. Svesne toga, ucenjuju svoje sponzore kupovinom skupih odevnih predmeta, nakita i slično. Ukoliko veza potraje između teške sponzoruše i sponzora očekuju se sve vredniji pokloni u vidu skupih putovanja, automobila, garsonjere ili stana.

 

 

sponzoruša

 

Mudra sponzoruša

Mudra sponzoruša ima sve osobine teške sponzoruše. Ona svoje vreme ne gubi, ona ulaže svoje vreme u lagodnu budućnost. Ne počinje vezu sa svojim sponzorom ukoliko ne sazna da sponzor ima stabilan bankovni račun koji obezbeđuje odličan život. Bira mesta gde izlazi i sa kim se druži. Za njih je uvreda reći im da su sponzoruše. One jednostavno tragaju za svojim srećnim, lagodnim životom. Za razliku od teške sponzoruše, mudra sponzoruša nije toliko napadna u traženju poklona za nadoknadu provedenog vremena sa sponzorom. Imaju jak stav i njihov nivo inteligencije je viši od jednokratne i teške sponzoruše. Zapravo, postoji i veliki broj visokoobrazovanih mudrih sponzoruša. Njihov životni cilj je da se bogato udaju za pristojnog muža. Njihov moto je: Kada mogu da biram, onda ću izabrati onog ko ima novca.

 

sponzoruša

 

Da li su sve devojke sponzoruše?

Nije retka polemika na ovu temu. Mnoge devojke više ne smatraju romantikom šetnju pokraj reke ako je napolju hladno. Ne žele provesti vreme sa partnerom u automobilu starijem od 20 godina. One zapravo ne žele da budu u vezi sa nekim ko je socijalni slučaj. Mnogi muškarci izazovne devojke nazivaju sponzorušama iz jednostavnog razloga, jer ne mogu da budu u vezi sa njima. Gledajući na ovaj način, sve devojke možemo osloviti tom pogrdnom rečju SPONZORUŠA. Svaka devojka želi ljubav i pažnju. Sponzoruša se postaje kada osnov veze i očekivanja imaju direktne veze sa poklonima i novcem dok reč ljubav gubi na značaju.

 

opusteno.rs

loading...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.