ŠTA VOZE GASTARBAJTERI GRAĐEVINCI: U ustima cigara, na radiju Bubamara

Izdvojićemo koja su to vozila bila najzastupljenija od strane gastarbajtera koji su se bavili građevinom u ne baš tako dalekoj prošlosti. Ova vozila su se često viđala po autoputevima zapada dok su krstarila ka željenoj destinaciji – gradilištu. Saznajte šta se sve moglo zaključiti o ljudima, gastarbajterima, koji su se bavili građevinom na osnovu toga u kojim se kolima nalaze – piše Opušteno.

Golf dvojka

Ukoliko na putu naiđete na ovakav automobil, vrlo su velike šanse da se u njemu nalaze dva naša građevinca – gastarbajtera: vozač i suvozač. Zadnji kraj mu redovno struže po asfaltu, a to je zbog nakrcane mešalice i 8 džaka cementa + sav električni i lični alat. Mesta za još nekog na zadnjem sedištu nema jer osim alata stoji i dijagonalno smeštena aluminijska vaser-vaga pa auto daje utisak da se radi o sportskom automobilu sa dodatnim ojačanjima. Zadnja stakla su zatamnjena. Šofer jednom rukom drži volan, a druga mu visi kroz prozor. Ako malo bolje pogledate u viseću ruku, primetićete na dlakama neke pizdarije. Ne to nije kožna ili ti dlačna bolest nego se to radi o cementnom špricu kojeg dotični nije skinuo još od 1996-e dok je u fušu žbukao obnovljene kuće.

reklame

Golf se po autoputu kreće brzinom ne manjom od 160-180 km/h samo kako bi svom kolegi suvozaču dokazao da se radi o životinji od kola. Na prednjim blatobranima je modni detalj “plamteća vatra”. Auto ima 62 konjske snage, al’ je obično čipovan pa je konjaža sa 62 skočila na 64.

Opel Ascona

Dok vas takav auto pretiče negde na autoputu znajte da se definitivno radi o našim građevincima. Vozilo se gotovo uvek kreće brzinom od 180-190 km/h. Naših je registarskih oznaka. U njemu se nalazi 6 građevinaca. Dva najkrupnija su uvek napred (majstori) dok su 4 sitnija (pomoćni radnici) uvek pozadi. Jedan od te četvorice gotovo uvek gleda zamišljeno kroz prozor pa se nemojte začuditi ukoliko se zagleda u vas dok vas pretiču na autoputu. U stanju su krenuti preticati i presretača jer jednostavno ne podnose da se iko živ na putu nalazi pred njima. Na nizbrdicama jure i do 260 km/h. Auto je pun dima jer svi puše, a suvozac iz termose od 12 litara rastače kafu u male šoljice. Troše oko 6 litara kafe na pređenih 100 km. Iz auta dopiru zvukovi Šabana Šaulića, Harisa Džinovića i “best of Halid Bešlić”. Ukoliko vidite da je šofer pustio volan u toku vožnje, znajte da objašnjava kako mu je, pre 12 godina u Minhenu, beton odvalio oplatu. A da… vozač i suvozač gotovo uvek imaju majice kratkih rukava sa slikom “Back street boys”. Auto nije čipovan.

loading...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.